هی رفیق !!!
تاريخ : شنبهبرچسب:, | 23:18 | نويسنده : مـــــرتــــضـــی یگانــــــــه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هی رفیق !!!

بدون چتر کنارم قدم نزن ...

خیس دلتنگی هایم  می شوی ...

دنیای من آبری تر از آن است 

که فکرش رو بکنی ...برای دل خودم می نویسم ...

برای دلتنگی هایم 

برای دغدغه های خودم 

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !!!

برای دلی که دلتنگم نیست ...

برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست ...

برای خودم می نویسم ...

زیر این ابر گریون ...

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !.!.!

 

11445537676098519462.gif



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت23:51---4 مرداد 1393
هـــمــیــشـــﮧ نـــــﮧ
ولــــﮯ گـــاهـــﮯ
مــیــاטּ بـــوבטּ و خـــواســتـטּ
فـ ـاصـلـــﮧ مـــﮯ اُفــتــد
وقـ ـتــهــایـــﮯ هـــســت کــــﮧ
کــســﮯ را بـــا تــمـــاҐ وجــــوב میخواهــــﮯ
ولــــــﮯ نــــبـــــــایــــב کــنـــارش بــــاشـــﮯ.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: